Nagyon-nagyon érdekes cikk.
A baby boom generáció akik Amerikában az aranykor generációja, akik a vágtázva fejlődő Amerikába születtek bele, és akik minden ország, minden eddigi generációjánál gazdagabbak. És az eleje, a megelőző “silent generation”-nel együtt, már nyugdíjas, és akiknek kevésbé szerencsésen alakul az egészsége, elkezdett gondoskodásra szorulni. És az amerikai ipar elkezdett nagyban foglalkozni velük. A cikk arról szól, hogy a Gillette elkezdett ápolónők kezébe való borotvát fejleszteni, mivel most ért ide az a generáció, amely egész életében luxus cuccokat vásárol. Ilyet is fog. Ráadásul, aki nem halt meg rákban, az várhatóan még legalább 20-30 évig fog.
És szavazni is, ha esetleg felmerülne, hogy ennek mi köze a politikához. Vagyis még jó pár jó éve van a “régi jó dolgokkal” kampányoló politikusoknak…

