Sára Botond bukott VIII. kerületi expolgármester már eddig is nagyon lelkes szereplője volt a kampánynak. Naná, valószínűleg mi is azok lennénk a helyében, ha azok után, hogy a híresen rossz hírű környékre emelt kacsalábon forgó új lakónegyed felépítése után, egy joviálisan vigyorgó civil, néhány ábrándos momentumos és Szarvas Koppány Bendegúz takarítana el a kerület vezetéséből. Szerintem igazából a pasas örül, hogy a kormánymegbízottá felbuktatása után nem kell rózsaszín tütüben táncikálnia mielőtt szeppukut követ el.
Ellenben bőszen kampányol, mint pártfüggetlen objektív bürokrata. Nem zavarja, ugyan miért zavarná, hogy európai országban ilyet nem szokás, a közszolgának otthon a négy fal között lehetnének csak pártpreferenciái.
Kiment tehát a kormányhivatal BKV-buszt ellenőrizni. Mit ad isten a telepeken talált 46 buszból 18 nem volt jó. Hogy hol volt a többi, azt az MTI hír nem firtatja, de én segítek: forgalomban. A telepen azok a buszok állnak, amelyek nincsenek forgalomban. Miért? Mert javításra várnak. Derék kormányhivatalunk tehát döglött teheneket talált a dögkúton.
Persze ugyanez a kormányhivatal 2013-ban, amikor szegény 412-es Ikaruszok vagy váztöréssel vagy kigyulladással hívták fel magukra a figyelmet, valahogy nem kürtölte tele a sajtót azzal, hogy akkor most statáriálisan kivon kocsikat a forgalomból.
Elmondja még az MTI hír, hogy o-laj-fo-lyás is volt több járművön!!!NÉGY! Ez a síjrak vagy nevessek kategória. Olajfolyás? Komolyan? Az ötévente olajcseréző húszéves bimmerek hazájában, ahol a MÁV összes dízelmozdonyára napi 10-20 liter Botondot kell utántölteni? Menjen már ki a t. Kormányhivatal bármelyik budapesti lámpához, ahol reggelenként 4-5 lámpaváltással jutnak át az autók, oszt nézze már meg, hogy szimering és a hengerfej mellől taknyoló átlagautók mennyi olajat hagynak az úttesten.
Persze, ettől a BKV busz még ne taknyoljon. Meg a kormányhivatal se…


