Nagy Gábor barátom találata ez a két kép. Jellegzetesen megmutatja a kormány törvénytelen kampányköltéseit. A Fidesz ugye jogszabályban meghatározott összeget költhet kampányra, de ezek a kormányközeli, de természetesen nagyon független lapocskák (a jelzőt, amivel Gábor privát üzenetben illette őket, mindenkinek a fantáziájára bízom) viszont természetesen nem számítanak be a kampányköltésbe, főleg, hogy a számvevőszéket egy parancsokat gondolkodás nélkül végrehajtó janicsár vezeti, aki felső utasítás nélkül a vécét nem meri lehúzni.
Azért jó ez a két kép, mert megmutatja azt, amit Trombi, Fütyip, Zoknihuszár, Kötter meg az összes hasonló alak annyira nem. Őket én sose szoktam felhangosítani, csak látom hogy Fütyip jellegzetes gesztusaival, amelyeket húsz éve a zépluszon is már egy ország rühellt, magyaráz valamit. Amiről nyilván sejtem, hogy baromság, mert Fütyiptől akkor olvastam értelmes dolgot utoljára, amikor húsz éve egy autós újságban, hogy van egy Oltcitja (ha jól emlékszem, és ő volt az).
Nade a vasárnapba író alak konkrétan abban látja az összeesküvést, hogy MZP-ről egyes képek tükrözve jelennek meg. Ennyire hülye? Ennyire. Miért van mégis heti harmincezer még erre is?
Zajkeltés. A Facebook mára öregplatform lett, 20 alatti használó alig, harminc alatti is inkább csak csoportokban. Teháta 35-55 között van még egy vadászterület ahol egyrészt találhat a Fidesz szavazókat, másrészt a felnőtt ellenszavazóinak nagy része van. Itt minden eszközzel meg kell akadályozni azt, hogy az ellenzék viszonylag kevés pénzből felülethez jusson.
A legutóbbi idióta népszavazáskor ment az érvénytelen oldalunk, fejenként összesen tán néhány tízezer forintot raktunk bele, és alkalmanként 10-20000 embert is elértünk egy-egy poszttal, ami meg volt tolva vagy 3000 forinttal. Erre még a magyar ellenzék kampánycsapatai is rájöttek, hogy jé, egy sima megyeszékhelyi kitelepülés költségéből három megyeszékhelynyi embert lehet elérni. Jé.
A Fidesz célja semmi más, mint hogy a fészbukos jelenlétet megdrágítsa, és elérje azt, hogy “jaj már megint a politikáról beszélnek”. Ez ugyanaz a módszer mint amikor odaküldik a nyuggereket valahova üvöltözni. Kb. ugyanannyiba is kerül.
Ha az összes szoponc facebook hirdetési pénzeit összeadjuk, akkor is alacsonyabb összeg jön ki, mint amennyiből egy budapesti kerületet vagy egy megyeszékhelyet tele lehet plakátolni. Cserébe drágul a hirdetés azoknak, akik nem tudnak a költségvetésből lopni rá. Tiszta, haszon és még csak nem is bűncselekmény. Ja de, csak a számvevőszéket, mint mondtam…de nem ismétlem meg.



