- Támogathatsz minket -
No menu items!

Minden fillér jó helyre ment abból a néhány százmilliárd forintból, amit az EU-pénzéből az elmúlt húsz évben vasútra költöttünk.

Helyesbítek: a néhány százmilliárd nagyjából felét nagyrészt átgondoloatlan vasútfejlesztésekre költöttük, ahol Ferencz József mintájú pályán zötyög a vadonatúj motorvonat, ahol drótot húzunk a 80-as sebességre méretezett, ingatag alépítményű pálya fölé, ahol 160-at bír a sín, de 70% páratartalomnál már lázad a biztosítóberendezés, ahol vágtatna az IC ha nem egy kehes V43 húzná, ahol van wifi az IC kocsiban, csak az elékötött Sztálin típusú ócskaságon nem jön át a delej a mozdony felől, ezért nincs wifi, ahol a gyorsvonat megállóit a Képviselő Úr lobbiereje határozza meg, ahol a nyílt pályán a szovjet szabvány szerint is teherbíró sín van, de az állomáson olyan váltó, amire hajtánnyal is bátorság rámenni.

A többit simán elloptuk.

Az Európai Bizottság szerint a magyar infláció az uniós átlag duplája lesz

Olvasom, hogy az EU Bizottság a növekedési pálya javulását prognosztizálja az egész EU-ban, így Magyarországon is. Az államadósságunk az EU-s átlag alatt lesz, lesz...

Mit kell tenni? Első rész: Alapelvek

Pont egy éve kezdődött a “menekültválság”. Éjszakázó kormányfők, vándorló tömegek, kapkodó titkosszolgálatok, végkimerülésig túlórázó rendőrök, drámai tudósítások, mindenki emlékszik ezekre.