- Támogathatsz minket -
No menu items!

“Mint azt Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója lapunknak mondta, a remízben az átvizsgáláson kiderült, hogy a csúszásgátló homokot a pályára hintő szórófejek tömődtek, méghozzá nagy valószínűséggel azért, mert a tartályokba szennyezett, vizes, rossz minőségű homok került.

Mint Bolla közölte, a BKV ugyanattól a szállítótól rendeli a homokot már régóta. A csúszásgátló anyagot nagy silókban, tárolókban tartják. Azt egyelőre nem tudni, hogy az odaszállításkor vagy a tároláskor, de az esőzés hatására vizet kaphatott a homok, ennek hatására összeállt, ezért tömíthette el a szórófejeket. Ilyen esetekben Bolla elmondása szerint az a biztonsági protokoll, hogy az összes villamost visszahívják és kitisztítják, a silókban pedig lecserélik a homokmennyiséget. A villamosok egyébként már sorban állnak vissza forgalomba, délutánra az összes újra üzemkész lesz, ígérte a BKV igazgatója.” -írja a telex

Homokoló úgy kb. 150 éve van majd minden vasúti vontató- vagy önjáró járművön, a BKV azóta oldja meg a homok szárazon tartását, hogy az utolsó lóvasúti vonóerőt is eladták parizernek. Hogy mit sikerült elbachni, azt nem tudom, de Tarlós Pipi bácsi ilyenkor már aktívan fakockázott 🙂

Ciprusi offshore-hátterű cégtől bérel buszokat a BKV

Én tényleg drukkolok annak, hogy az ellenzék játssza le az összefogósdit, tartsanak előválasztást, alkudjanak meg. Tényleg. Ha ezt megugorják, tán valami kormányzásfélét is elő...

Az ukránok kivonultak Szoledarból

Bahmut környékén komoly döntéseket kell meghozni mind az orosz, mind az ukrán félnek.