Már mi is unjuk az oltakozásról szóló posztokat, de nem eléggé.
Összefoglalva: most jönne az a rész, amihez olyan stratégiai gondolkodásra lenne szükség, amiben Orbán Viktor és udvara soha nem volt túl jó. Célcsoportokra optimalizált kampányt kéne szervezni nagy szakértelem és pofátlanul sok pénz hozzáadásával.
Tehát ahelyett, hogy a kopaszba, porszívóügynökökbe meg a bazári majomnak öltözött tömbbizalmiba öntenék a pénzt, hogy hülyítsék a népet, azzal a sokféleképpen megfogalmazott üzenettel kéne megtalálni mindenkit, ha kell személyesen, hogy adassa be magának az oltást, hiszen oltakozni jó, oltakozni szexi, cool és annyira ősmagyar és keresztény, amennyire liberálisan baloldali.
Rettentően nehéz feladat. A legnehezebb az benne, hogy olyan profikat kéne megbízni, akik nem a NER csecsén lógva váltak sikeressé, hanem a piacon szerezték a tapasztalataikat. Tömegekkel hitették el, hogy centiket nő a pöcsük egy sportkocsitól, a foci EB-re meg mindenképp új lapostévét kell vásárolni. Hitelre. Profi reklámügynökségekre, kommunikációs gurukra és kreatív szakemberekre kéne bízni a melót.


