- Támogathatsz minket -
No menu items!

Az M3 metró miatt most kellett feljelentést tenni. Persze szemernyi kétségem nincs, hogy pár hónap biszem-baszom után egy kerületi alügyészhelyettes mmindenféle presszió nélkül meg fogja szüntetni a nyomozást.

Hiszen milyen hiba is van abban, hogy eltapsoltak néhány tucat milliárdocskát valamire, aminek megmaradt az őskövületi szintű jelfeladó szőnyeges vezérlése, ami egyetlen jövőbeli budapesti közlekedési fejlesztéssel se lesz kompatibilis, és ami már most rohad mint egy pénteken összerakott ZAZ Tavrija. Ugyan milyen hiba is lenne abban, hogy ennyi pénzből lehetett volna vak szamuráj aggastyánok által német alkatrészekből kézzel összerakott és vékonyan bearanyozott zsírúj metrókat is venni.

De ez nem elég. A HÉV-et is el akarják lopni, mert miért ne. Nincs odabetonozva. A HÉV vonatokra nagyon sok minden vár. Az új típusnak (típuscsaládnak) kell majd képesnek lenni arra, hogy azonos vagy nagyjából azonos vonat menjen le az Örsön és Lágymányosi hídnál metróalagútba (a Duna alatti alagutat most hagyjuk is). Ugyanakkor ezeknek kell akár 80-as sebességre gyorsulva megenni a távolságot az elővárosok és a centrum között. Áramot szedni alulról, felülről többféle szabványú vezetékből.

Budapest közlekedésfejlesztésének kulcsa, hogy modulárisan változtatható, vonatként, villamosként és metróként is beváló típuscsaládot vásároljunk.

Vagy elektricskét Moszkvából, dús visszaosztás mellett.

Ja és még valami. Bezzeg Demszkyék. Igen ők is. Felment ez bárkit?

Most hullik szét a Fideath világa

Sánta doktor gondolatai. A kérdés az, hogy vajon hány embernek lesz ez az egész egy nagy pofon, és hány magyarázza be magának, hogy nekünk...

Néhány gondolat a csempeboltos orosztanáron túl

Ahogyan vezérfőszerk, úgy én is a KATA adta lehetőségekkel éltem eddig, tehát újratervezésre vagyok kárhoztatva.