- Támogathatsz minket -
No menu items!

Park and Masturbate

Én őszintén vártam, hogy eljut odáig, hogy vágjuk ki a fákat, majd az egyik oldalt dózeroljuk el a házakat és az így keletkező 4+4 sávos útról tiltsuk ki a villamost (5+5 sáv, madafaka!) majd azon az oldalon, ahol eddig nem dózeroltuk le a francba a házakat, mégis dózeroljuk le, ingyenes P+M (Park and Masturbate, korszerű közlekedési szemlélet, mely szerint autóval be kell jönni a város közepébe, kiverni, majd autóval hazamenni, mivel az autós onanizálásnak semmilyen értékelhető alternatívája nincs) parkolóházakat létesítendő a helyükön.

Mindezt arra hivatkozással, hogy alig vannak egy hűvös őszi (téli? nem tudjok meg) napon a kerékpársávban és mindenki autóval jött. Hozzátéve, hogy lehet, hogy a villamosról leszállt gyalogost kétszer (!) számolták.

Segítek.

A Nagykörúton reggel és délután a kerékpársáv előtt is dugó volt. Nem, nem igaz, hogy nem jó ott a tömegközlekedés, konkrétan Európa egyik legnagyobb kapacitású villamosvonala található rajta, amelyhez hét ponton csatlakozik metró vagy HÉV, és még jó pár helyen kismillió buszjárat.

De természetesen tartsuk fenn, a végtelenségig azt az állapotot, hogy bejön 5 ülőhely a városba, ezen az 5 helyen ül 1 ember.
Az a baj, hogy tudom hogy a cikk egy ordas clickbait, amit azért írtak, hogy a sok benzinagyú olvasó elmondhassa, hogy NÉLKÜLÖZHETETLEN az autó.

Igen, tudom bazmeg, mindenki, de tényleg mindenki a láb nélkül született, viszont kitűnően zongorázó hármasikreit viszi a Zeneakadémiára, szarrobbanáshoz siető duguláserhárító, pizzafutár (ja nem, az biciklivel jár, mivel gyorsabb, ki is vették hirtelen a tévedhetetlen statisztikából). Szóval clickbait, és el is éri a célját, mert én mindig felbaszom magam ezen a “de értsd meg nekem muszáj autóval bejönni a Nyugatihoz” cikkeken, ahol kimutatják, hogy a biciklisek, gyalogosok, tömegközlekedők Budapesten csak azért vannak, hogy az autósokat akadályozzák halaszthatatlanul fontos dolgukban, ami nagyrészt az, hogy kocsival kell bejönni Solymárról és Felsőpakonyból, ahova kiköltöztek a városból, ahol rossz a levegő a sok hülye autós miatt. És akkor ne gondoljam pontosan ugyanazt, amit a Ferihegyi reptér pályatengelyébe 1976-ban építkezőkről gondolok, amikor sírnak a repülők zaja miatt.

Kapcsolódhat

Valami történt a MÁV-nál: meggondolta magát, mégis új vonatokat szerezne be

Megjött az utalás, most már barátaink a vonatgyárak.

Örömtekerés helyett TÜNTETÉS A BIZTONSÁGOS UTAKÉRT!

Remélem ezt senki se felejtette el!

Örömtekerés helyett TÜNTETÉS A BIZTONSÁGOS UTAKÉRT!

Ki felel a védtelen közlekedők biztonságáért?

Brand new chinese “O’zel” locomotive of Uzbekistan Railways

Szép új üzbég mozdony. Az üzbég vasút, mint az sejthető, széles nyomtávon közlekedik és szovjet technikát használ. Használt. A háború és a nem működő...

Leáll a röszkei vonal felújítása

Ez csak valami elszigetelt eset lehet, sose fordult még elő, hogy Lőrincék felvették a sok pénzt majd a munka valahogy nagyon rosszul sikerült. Tényleg...
- Hírdetés -