Régebbi olvasóink már ismerik az enyhe fokú vasútbuzériámat, amely a napokban megakadályozott abban, hogy írjak Lölő kilométerenként 62 milliárdos pofátlan, ordenáré, fényes nappal elkövetett lopásáról. Kizárólag trágárságok jutnak eszembe arról, hogy ezt meg lehet csinálni. És nem, ne jöjjön senki azzal, hogy ebben a vasúttól 350 méterre levő virágüzlet budijában az új vécédeszka is benne foglaltatik. Két okból se: egyrészt nem foglaltatik benne, másrészt ha benne foglaltatna és az a kurva budi kézzel metszett hegyikristályból és huszonnégy karátos aranyból lenne, akkor se lenne szabad ennek a felébe se kerülnie.
Közben mondjuk a Debrecen-Mátészalka-Fehérgyarmat vonalon idén 2-3 talpfacsere lesz, naponta fog lerohadni a Csörgő, amely helyett ennyi pénzből Svájcból kézzel összeszerelt mozdonyt lehetne hozatni, légkondival, masszírozós üléssel, és a snejderfánit dudáló dallamkürttel. És ott fognak majd egy csomóan bedőlni annak, hogy Pesten zombiapokalipszis van, bezzeg ők kapnak pénzt és ilyenek. Pedig ne legyenek kétségeink. A V-Híd konzorcium alvállalkozóinak alvállakozóinak az alvállalkozói fogják ezt is tróger minőségben megcsinálni, nem azért mert nincs Magyarországon ember aki tud vasutat építeni, hanem azért, mert a magyar kormánynak fontosabb, hogy Andinak minden lábujján is gyémántgyűrű legyen, hogy kétmilliónál olcsóbb karóra egyetlen NER-közeli maitressen se legyen, hogy az utolsó szarházi helyettes államtitkárnak is meglegyen a napi betevő kokain. Félreértés ne essék, ha kilométerenként 10 milliárdból épülne, amiből hatot ráköltenek, négyet ellopnak, de legalább az osztrák vaspálya minőségének 80-90%-át elérik, az is pofátlanság lenne, de azt mondanám, hogy ez itt Magyarország, utálom, ne lopjanak, de basszameg legalább meg van csinálva. Így hogy hatmilliárdból megépítik, majd’ hatvanat meg ellopnak belőle, így csak az jut eszembe, hogy basszák meg. Takarodjanak, dögöljenek meg. Épp egy több részes sorozatot készülök írni az elszámoltatás tényleges jogi, gazdasági környezetéről és esélyeiről, de ez a hír, amely sikeresen aznap jelent meg, amikor Andi szívszerelemből hozzáment Lölőhöz, Rasi hercegnő megunta az ajiba kapott szállodaláncokat és lelépett spanyolba’, ez kiakasztotta a mutatót.
A tehetetlen dühöngésen kívül mit tudok tenni? Nem sok mindent, de, noha egyáltalán nem vagyok elégedett a választékkal, számos ellenzékit személyesen ismerek és konkrétan alkalmatlan seggfejnek tartok, másokat pedig jószándékú amatőrnek, és csak egy egész kis részt az ország vezetésére alkalmas politikusnak, leültem a gép elé és rászántam tíz percet az előválasztásra.
Mi igyekszünk higgadt elemző oldal lenni, noha a NER-t egy rosszindulatú, elburjánzott ráknak tartjuk Magyarország testén, de most nem megy. Basszák meg és takarodjanak. És nem, nem érdekel a véleményed és a finnyásságod. Eljutottunk oda, hogy az, ha valaki a vasútépítésre szánt pénznek csak a tripláját lopná el, hatalmas fejlődés lenne. Közben meg Mátészalkán minden nő igyekezzen délelőtt szülni, mert délutános szülész nincsen, félúton Nyíregyre születik a gyerek, születési helye M3 246-os kilométerszelvény lesz, már persze ha nem derül ki, hogy majd már mentőautó se lesz, gázolaj helyett kerozint vettünk, mert kell a nemkormánygépek korzikai ingázásához. Szóval akinek még mindig el van tartva a kisujja, sürgősen húzza be és takarodjon szavazni, és utána egész nyugodtan rinyálhat arról, hogy ennek semmi értelme. Ameddig nem szavazott, addig úgy tekintem, hogy ő azok közé a birkák közé tartozik, akinek Lölő megfelel.


