A Magyar Vasút c. lapot a Hungrail egyesület adja ki, amelyben nagyon sok olyan cég benne van (állami és magáncégek) amelyeknek a magyar vasúti fuvarozáshoz köze van. Ha úgy tetszik, ez a magyar vasútlobbi lapja, a szerző pedig Tevan Imre, aki évtizedek óta ír vasúti témájú cikkeket. A cikk címe: Magánvasutak is üzemeltethetnének mellékvonalakat.
Vidáman rotyogó Púpos (minimum hatvanéves) és négy kocsi négy különböző sorozatból kiadva. Jó-jó a sok szép Stadler motorvonat meg vasútbarátilag érdekes, de arról van...
Ejj, hát miért nem mutatták meg a DB képviselőinek a MÁV utazási szabályzat 54.925.123.5667.5 pont zz) bekezdés 17. pontját, miszerint az utas le van...
Mivel valamennyire ismerős vagyok arrafelé most végigpörgettem magamban, hogy érint-e a vonal olyan települést, ahol nem kapott bőven-bőven 50% felett a Fidesz, de nincs.
Ha valaki rakétavonatoktól rettegne, azok nincsenek. Voltak, de már nincsenek.
Ami maradt belőlük, az csak az M62 mozdony javított, "U" jelzésű kivitele, amelyre minden kicsit...
Ez jó hír. Hogy miért kellett előtte egy JAVÍTÓ műhelyt átállítani kisüzemi IC kocsigyártásra, az olyan talány, amelyet senki sem fejt meg. Legalábbis senki...